20.47

Ligger just nu hemma i min säng och lyssnar på musik och kollar runt lite på datan tillsammans med blomman. Mätta och belåtna är vi allt. Tryckte pommes och hambugare ( visserligen hemmagjorda) men minst lika gott för det! Så nu är vi typ döende av tjockhet alltså. Och jag som måste diska idag!? Och JA, jag ska diska. Ett måste. Sen ska jag kika lite Greys och bara flumma med blomman! Låter som en helt okej tisdagskväll va? (Y) Just ja vi var förbi bror en sväng och lekte lite med lilleman en stund. Charmigare unge får man juh leta efter. Vi hoppade studsmatta och gungade för fulla muggar. Skitungen är galen och glad jämt juh, och det gör mig glad! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0