När det bara sker, utan som helst förvarning. .

Sitter hos Micke nu och ska göra mig klar för att åka in till stan en snabbis och luncha och kolla på lite kläder med Anna. Hon ska shopa sommarkläder och jag ska gå snällt bredvid henne som ett litet lamm och vara sådär avundsjuk för att hon faktiskt KAN shoppa och inte jag. Sen ska jag hem till Bureå idag också. Passa på att städa och tvätta och bara ta d lugnt. Sen får vi se vad som händer. Kanske följer Anna med, återstår att se.
Igår hade jag iaf en trevlig kväll tillsammans med Daniel&Nadia och grannarna. Vi satt ute och njöt av solen och sällskapet en lång stund innan vi drog oss inåt och käkade varma mackor och bara pratade! Trevlig kväll, som definitivt måste göras om vänner!♥ Dags att fixa någe frulle kanske!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0