Det blir bara för mycket ibland

Sitter här hemma och lyssnar på musik och kikar bloggar och annat. Finns inte så mycket annat att göra. Har inte så stor lust att göra någonting annat idag heller. Kanske dra till pappa en stund? Kanske bror? Kanske drar och hälsar lilleman en stund? Känns som att jag behöver lite familjekontakt. Var ett tag sedan nu. Usch, inte bra.
Idag regnar det och är kallt ute. Har typ varit frusen hela dagen. Ont i huvudet och halsen. Jag vägrar bli sjuk. Det värsta som finns. Därför ska jag kurera mig tillsammans med Blomman med en mysig film, massa prat och mängder med tee. Kanske tänder lite ljus också. Alltid mysigt. Nej nu är det dags att avlsuta detta otroligt meningslösa inlägg. hoppas ni andra mår bra iaf. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0