Konstig känsla blandat med massor av glädje

Haft en super trevlig dag på stan med Daniel och Anna. Fikade i mängder och skrattade minst lika mycket! Ni Ger mig glädje mina vänner. och Daniel jag är så lycklig att Danne har dig. Ni är toppen bra för varandra! :) Vi satt och pratade om allt mellan himmel ocj jord, om livet i allmänt, kärlek, homuseualitet och massa annat. Plus om en viss liten Herr hemlig. Att jag bland annat inte förstår mig på dina tecken. Jag har super lätt att tycka om människor och ta dem nära mig. Men det innebär också att jag har lätt att bli sårad och det i sin tur kanske medör att jag har lätt att manipuleras. Vilket jag jobbar på, tro mig. Jag menar det är hemskt hur en människa kan fastna så hårt som denna person har gjort. Trots att jag inte vill liksom? det värsta är att jag typ känner mig dum när jag inte är med honom. Konstigt? JAAA!!?? Jag menar vi är inte tillsammans lr så. Och vad jag vet så är planen inte så heller. Det är ingen hemlighet att jag tycker om honom och så men inte mer. Inte just nu iaf. Men saken är den att jag inte förstår varför jag känner mig så bunden? Och varför anpassar jag mig efter honom? Jag har inga som helst förplikter jäntemot honom. Usch, nu har jag skrivit ihop en enda gröt men jag måste rusa nu. Får besök snart, men jag skriver senare :D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0