Måndag.

Huvudvärken är fortfarande kvar, nacken värker och min näsa är täppt. Idag åkte jag och micke till vårdcentralen och sa att jag varit hängig länge och de undersökte mig och tog några prover. Bland annat för att kika om jag har järn brist, vilket Micke tror, men som sagt det återstår att se. Jag vet bara att jag är less på att känna mig hängig nu. Vill kunna orka göra saker. Usch! Plus att jag är bitter nu för att sköterskan var tvunegn att sticka mig hela 3 gånger, och ja det kanske inte låter så cärst mycket för er läsare men jag är livrädd för nålar, extremt svårstucken så därför är jag inget fan av sjukhus och sånt över huvudtaget. Nu sitter jag framför datorn och kikar på Greys och försöker tänka på något annat en stund. Idag lär det inte hända alltför mycket, jag är helt slut. En liten notis är också att Micke sa att det såg ut som min själ försvann då sköterskan stack mig i armarna, jag blev
tydligen vit i ansiktet som ett spöke, haha. Ha d gött allihopa nu ska jag vila och hoppas att mina arm börjar göra mindre ont!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet hur det är att bli stucken flera gånger. Eftersom att jag är extremt nålrädd (vilket man kanske inte tror) så brukar jag typ gråta när dom ska ta prover på mig, det kan ta upp till 10 försök innan dom lyckas träffa rätt ;) ajaj

2010-06-01 @ 20:14:29
URL: http://lillpluppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0