Tisdag.

Kunde inte somna igår efter att jag läst en blogg. En blogg skriven med sorg och saknad. Kampen mot cancer. Kärleken till sin dotter. Usch jag får ont i magen bara av att tänka på det. Självklart nojjade jag upp mig själv till tusen igår. Jag har nämligen haft ont u huvet ett bra tag nu. Och kroppen har kännts slö. Borde kolla upp det ändå även om det formodligen inte är cancer men.. ja det har aldrig blivit. Ska istället försöka vända på dygnet och börja äta bättre. På rätt tider och så får se om d går till sig. Och dricka mer vatten. Idag ska jag träffa lite vänner senare idag sen ska jag nog bara hem och vila.. Men nu ska jag göra mig klar för dagens äventyr. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0